close

唱完通霄K我都只係訓左一陣, 訓到11點幾我就醒左。

今日約左幽浮黎我屋企玩結他, 見ZERO又得閒又叫埋佢黎玩~

幽浮未夠3點就到左~ 我地就開始玩~

佢又教左我好多野~

佢好勁呀~ 聽一次既歌都已經知道大約點彈~

之後ZERO5點幾都到埋, 佢一黎到就係度玩FIGMA =.="

之後我同幽浮就陪佢係度玩~ 類如將K-ON YUI個頭~ 換落其他角色度~

我地仲發現左~ 梓貓個結他同我用緊果支~ 個樣有9成似~ XD

玩到咁上下~ 我就叫PIZZA食~

有人陪我食PIZZA真係好~ XD

食完野~ 玩多陣~ 吹多陣水~ 11點幾佢地就走~

之後發現... ZERO上錯車~ 向左相反方向行...

不過佢最後都番到屋企~ XDD

arrow
arrow
    全站熱搜

    kurisu 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()